Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Utenos apylinkės teismas
lt
En

Apklausa apie asmenų aptarnavimą

1. Kaip vertinate bendrojo pobūdžio informacijos kiekį apie teismo darbo laiką, posėdžio vietą ir pan.? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai).
2. Kaip vertinate klientų priėmimo, dokumentų pateikimo spartą, laukimo trukmę? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai).
3. Kaip vertinate informacijos, kurią suteikia teismo darbuotojai (žodžiu) atvykus į teismą, suprantamumą, aiškumą, operatyvumą? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai).
4. Kaip įvertintumėte teismo darbuotojų aptarnavimo kultūrą? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai).
5. Kaip vertinate informavimą apie veiksmus, kurių teismas ėmėsi Jūsų klausimams spręsti? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai).
6. Kaip vertinate informavimo kokybę, pakankamumą, aiškumą, paskambinus telefonu į teismą? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gera, telefonu neskambinau).
7. Kaip vertinate ieškomos informacijos suradimą, pakankamumą, aktualumą teismo internetinėje svetainėje? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai, interneto svetaine nesinaudojau).
8. Ar šiuo metu esate proceso dalyvis (-ė)?
Kiti Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai: